Obchodní podmínky

Salon Lucie Borková, V Domkách 433, 67932 Svitávka, IČO 87406268

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.salon-lucieborkova.cz) v provozovně a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické a masérské služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám při další návštěvě účtováno 500 Kč jako storno poplatek.

Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše služba zkrácena.

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem služby pro ověření platnosti. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku.

3. Reklamace

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. Reklamace se uplatňuje nejpozději před zaplacením služby nebo zboží. V opodstatněných případech je možné uplatnit reklamaci později. V tomto případě je však spotřebitel povinen dostavit se po předchozí dohodě na provozovnu podnikatele k řešení reklamace. Bez dostavení se na provozovnu v předem dohodnutý čas nemůže být reklamace vyřízena.

Reklamační protokol (vyplňte, vytiskněte a podepište)

Doručené reklamace jsou vyřízeny do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

4. GDPR

Osobní údaje zákazníků (zákaznic) shromažďujeme z hlediska oprávněného zájmu jen po dobu nezbytnou pro plnění objednávek. Žádost o vymazání Vašich osobních údajů je možno podat osobně na provozovně písemnou cestou v předem dohodnutý čas.

Platba je možná hotově nebo QR kódem. Paragony vydáváme na požádání.

5. Účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2020.

Děkujeme za respektování obchodních podmínek salonu.

© 2025 Salon Lucie Borková